Vigyázat! Szókimondó publikációk.

Vigyázat! Szókimondó publikációk.

Bemutatkozás, témák meg a többi.

2016. július 15. - NoPC

...Huh... Tudjátok rengeteget gondolkoztam azon,vajon elindítsam-e ezt a blogot. Azon töprengtem első nekifutásra, hogy az emberek zöme az én világnézeteimmel nem igazán ért egyet. "Minek csináljak egy oldalt ahol megy a köpködés oda-vissza?" -kérdeztem magamtól.

De aztán arra gondoltam, hogy végül is pontosan ezt akartam egész életemben. Egy platformot ami nem olvad bele abba a "politikailag korrektnek" hazudott szirupos semmitmondó negédes fostengerbe, ami a közösségi fórumokon mára már megszokottá vált. Természetesen vannak nagyon értékes és sokat mondó posztok, erről sem szabad elfelejtkezni, de sajnos a semmitmondás megafonjai igyekeznek ezeket elnémítani.

Magamról... Színész növendék vagyok. 12 éves koromtól nem lakom otthon, kollégiumról kollégiumra jártam, így sokkal több fajta emberrel találkoztam (és tanultam meg hozzájuk alkalmazkodni, együtt élni bárkivel, etnikumtól vallástól társadalmi osztálytól és minden mástól függetlenül) mint a korosztályomban a legtöbb ember. Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok, kommentet nem törlök ugyanis ahogy nekem jogom van itt írogatni mindenfélét, úgy nektek is jogotok van hozzászólni, bírálni, akár pozitív akár negatív értelemben.

NoPC névben a PC a politikai korrektségre utal. Ugyanis... nem azzal van a bajom, amit az eszme jelent. Hanem azzal amivé vált manapság. PC nem arra van, hogy ne beszéljünk a bajokról, nem arra van, hogy kerülgessük a forró kását a végtelenségig, aztán meg ha kifut és megéget minket akkor azt mondjuk "Jéé hát ez tök váratlan volt!". Szóval ezen az oldalon nem szeretnék finomkodni, és ti se tegyétek, és ez nem egyenlő azzal, hogy sértegessük egymást. Csak például ha valami szar.. akkor az szar... és nem pedig "hát nem rossz, de még nem üti meg a szintet".. HANEM SZAR... én az egyenes őszinte beszédet preferálom, még ha az fájdalmas is.

Témák... hát... minden ami van olyan fontos a nagyvilágban, hogy érdemes legyen róla beszélni és remélhetőleg nem kerüli el a figyelmemet. De egyébként ha van olyan téma amiről szívesen olvasnátok a véleményemet, de az Istenért se írok róla akkor jelezzétek felém, és igyekszem majd eleget tenni a kérésnek. 

Elöljáróban ennyi. Posztok hamarosan. Mindenkinek jó olvasást kívánok! 

Üdvözlettel: NoPC

A bejegyzés trackback címe:

https://egyenesen.blog.hu/api/trackback/id/tr968891086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása